read & follow yawhh


Click here for Myspace Layouts

Sunday, May 27, 2012

MY FRIENDS

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Rasanye da agak lame sy tidak menjenguk belog ni....
da berhabuk da pon.... biasa lah banyak keje kan...
lagipon line tenet slow... so terbantut lh niat sy nak mengupdate belog ni....
malam ni xde pe yg sy nk tulis.... just nak ckap aku rindu sgt kt insan insan ini....

AIN SYAHIRAH
walaupon ko bukan roomate aku tp aku suka kwn 
ngan ko sbb ko seorang yg happy go lucky


YUSNI WARDI
ko lah roomate aku yg sgt memahami aku...
n then hobi kita sama 
* suka pakai short pant @ boxer
* suka tgk cite korea 



 NOOR AZLEEN
haaaa... makcik ni suka memebebel kt aku... 
wlaupon dye mmpunyai sifat mcm ma aku tp aku suka 
kawan ngan dye coz dye seorang yg jujur dan tegas (!)




NUR SYAHIDA
ape yg aku bole ckap pasal mmber aku yg sorang ney yg dye ney kelakar...
hobi dye suka cabut rambut kasar....


Mereka ini adalah rakan rakan baik baik msa mnuntut di uitm jengka dahulu ....
miss them a lot... walaupon dpt brhubung dgn mereka tetapi ak maseh mrindui mereka...
windu saat saat keluar bandar sama sama ... berbuka puasa sama sama ... on9 sama sama ...
study sama sama .... dan yang paling best sekali ketika kitaorg tengok cerita korea MYGIRL n then kitaorg menangis sama sama krn touching.... missYOUalotfriends....

No comments:

Post a Comment